Mys på nya altanen

Har lovat lite bilder på vå inglasade veranda. Håll till godo

!







Jag är lite orolig för pelagonerna undra om vi hinner isolera golvet innan det blir alltför kallt? Än så länge sitter där bara papp under trägolvet.







Här se man lite av fönstrena jag har försökt eftersträva gammaldags glasveranda och ritade själv hur jag ville ha fönstrerna, Anders var tveksam men nu är vi båda mycket nöjda.

Ikväll blir det tacos på altanen om vi hinner värma upp där innan Pojkarna Anna och svärmor kommer!


KRAM Mari


Kommentarer
Postat av: Alica

Åh så mysigt! Där vill jag gärna dricka kaffe någon dag! :)

2009-11-02 @ 11:09:55
Postat av: Anna

Fina bilder vännen! Måste ses snart igen tycker jag! Kraaam!

2010-07-16 @ 16:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0